Menneet tapahtumat



24.5.2019 Digillä kasvua Heinolassa –
Aamupalatilaisuus

TAPAHTUMAN SIJAINTI:
Heinolan SPOTTI, Wanha Lehtitalo, 2. krs
Lampikatu 8 C 18100 Heinola

Mitä kaikkea pk-yrittäjän tulisi tietää digitaalisesta markkinoinnista? Mistä olisi hyvä lähteä liikkeelle?

Tule kuulemaan innostavia kasvutarinoita sekä vinkkejä yrityksesi digitaalisen markkinointiin. Maksuttomassa tilaisuudessa kuulet myös ensi syksynä Heinolassa järjestettävästä #digitie-valmennusohjelmasta sekä Design Venture ohjelman tarjoamista koulutuksista.

Puhujat

Ulla Ristkari-Ryynänen
Kuuki Marketing Lab Oy:n perustajaosakas Ulla Ristkari-Ryynänen on monikanavaisen markkinoinnin asiantuntija. Kuukin markkinointijohtajana hän luo eri alan yrityksille markkinointistrategioita, valitsee oikeat markkinointikanavat ja kohdentaa markkinoinnin kaikissa kanavissa tukemaan myyntiä.

Minna Ikonen, Heila
Maittavasta lähiruoastaan tunnettu Heila löytyy niin hakukoneista kuin sosiaalisesta mediastakin. Toimitusjohtaja Minna Ikonen avaa puheenvuorossaan, miten Heila rakentaa suunnitelmallisesti näkyvyyttään sähköisissä kanavissa.

Tapahtuman järjestetävät yhteistyössä Maaseuturahaston 2014-2020 rahoittama #digitie-hanke sekä Euroopan aluekehitysrahaston rahoittama Design Venture ohjelma.



#digitie-valmennukset keväällä 2019

TAPAHTUMAN SIJAINTI:
Lahden ammattikorkeakoulu, LAMK NiemiCampus M19
Mukkulankatu 19, Lahti
Seminaaritila M19_A122

Tule oppimaan digimarkkinointia tehokkaasti ja käytännönläheisesti!

#digitie-valmennusten ja tietoiskujen sarja käynnistyy helmikuussa 2019

Tietoiskuosuus on kaikille avoin ja ilmainen. Valmennusosuus on maksullinen ja tarkoitettu #digitie-valmennusryhmään osallistuville sekä yksittäisten valmennusten ostajille. Yksittäisen valmennuksen hinta on 100 € + alv. (koko valmennus 345 € + alv.)

Tietoisku klo 9.00-9.45
Valmennus klo 10.00-12.00

Kevään ohjelma

8.2. Kotisivu ja verkkokauppa
(Jani Kiviranta, Mainostoimisto Hoop)

22.2. Analytiikka tulosten mittaamisessa
(Kuuki Marketing Lab)

8.3. Sosiaalinen media
(Aino Pokela, Näkemystehdas MBE)

22.3. Kohderyhmälähtöinen sisällöntuotanto
(Aino Pokela, Näkemystehdas MBE)

5.4. Googlen markkinointityökalut
(Kuuki Marketing Lab)

12.4. Asiakassuhteiden ylläpito
(Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy)

26.4. Markkinoinnin automaatio
(Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy)

10.5. Vastuullisuus verkossa
(Mari Kempas, LAMK)

Digillä kasvua -aamupalatilaisuus

TAPAHTUMAN SIJAINTI:
Lahden tiedepuisto, Aalto-auditorio
Niemenkatu 73, 15140 Lahti

Miten varmistat menestyksesi digitaalisella markkinoinnilla myös tulevaisuudessa?

Tule kuulemaan innostavia kasvutarinoita ja käytännön vinkkejä digitaaliseen markkinointiin. Maksuttomassa tilaisuudessa saat myös lisää tietoa #digitie-valmennusohjelmasta.

ILMOITTAUTUMINEN 

Ohjelma

8:30 Aamupalaa tarjolla
9.00 Alkusanat – Projektipäällikkö Lotta Toivonen
9.10 Yrittäjätarina: Miten Kinnarin tila löysi tien digiin? – Yrittäjä Terhi Kinnari
9.30 Yrittäjätarina: Pienyrittäjän päivittäinen käytännön some-työ ja sen tulokset – Yrittäjä Mari Nieminen
– Tuumaustauko –
10.05 Digitaalisen markkinoinnin kehittämisen A & O – Keynote Ossi Ahto
11.00 Keskustelua ja verkostoitumista

Puhujat

Ossi Ahto
Googlella työskennellyt Ossi Ahto on todellinen digimarkkinoinnin ammattilainen. Hän on yksi Bulkista brändiksi -kirjan kirjoittajista, ja työkokemusta hänellä on niin Red Bullilta kuin Heinekenilta. Nykyään Ossi toimii Touhula-päiväkotien markkinointi- ja viestintäjohtajana vastaten yrityksen markkinoinnista kokonaisuutena.

Terhi Kinnari
Hollolalainen yrittäjä Terhi Kinnari tulee kertomaan Kinnarin tilan digitaalisen kasvutarinan. Terhi kertoo omia kokemuksiaan digitaalisuuden hyödyntämisestä markkinoinnissa.

Mari Nieminen
Mari Nieminen on vaatealan yrittäjä ja suunnittelija. Hänellä on MariMari-kivijalkakauppa, nettikauppa ja parisenkymmentä MariMari Collection -jälleenmyyjää. Puheenvuorossaan hän kertoo yrityksensä digimarkkinoinnista.

Tapahtuma järjestetään osana Maaseuturahaston 2014-2020 rahoittamaa #digitie-hanketta.