Valmennusohjelma

#digitie valmennusohjelma käynnistyy tammikuussa 2019

Kokonaisvaltainen valmennusohjelma sisältää kaiken mitä digitaalista polkuaan aloitteleva yritys tarvitsee

#digitie valmennus tarjoaa maaseudun yrityksille kokonaisvaltaisen osaamisen tärkeimpiin digitaalisiin työkaluihin liiketoiminnan kasvattamiseksi. Valmennusohjelma räätälöidään yrityksen omien tarpeiden ja kiinnostusten mukaan ja se koostuu noin 6-9 valmennuskerrasta helmi- toukokuun (2019) aikana. Käytännönläheisessä valmennuksessa opitaan toteuttamalla käytännön toimenpiteitä asiantuntijoiden johdolla. Digimarkkinointiin perehtynyt opiskelijatiimi avustaa valmennusten teemoihin liittyvissä toimenpiteissä. 

Kevään 2019 valmennus järjestetään Lahdessa perjantaiaamupäivisin.

Valmennusohjelman hinta keväällä 2019 on 345€ + alv.

Perjantaisin

Tietoisku klo 9.00-9.45
Valmennus klo 10.00-12.00

Koulutusten valmentajat löytyvät teemojen alta alapuolella

Ota yhteyttä tai kysy lisää

 

Valmennusohjelman  teemat

Digimarkkinointisuunnitelma (sovittuna ajankohtana)

Osiossa perehdytään digimarkkinointisuunnitelman laatimiseen ja hyötyihin yritystoiminnassa. Osallistuva yritys saa osiossa valmiudet laatia toteuttamiskelpoisen digimarkkinointisuunnitelman.

Kotisivu ja verkkokauppa (8.2.2019)

Osiossa perehdytään erilaisiin mahdollisuuksiin perustaa ja ylläpitää kotisivua ja verkkokauppaa.

(Jani Kiviranta, Mainostoimisto Hoop)

Analytiikka tulosten mittaamisessa (22.2.2019)

Osiossa perehdytään Web-analytiikkaan eli verkkosivuston kävijäseurannan ja analysoinnin avulla saatavaan tarkkaan tietoon markkinoinnin kannattavuudesta ja yrityksen asiakkaiden käyttäytymisestä netissä.

(Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab)

Sosiaalinen media (8.3.2019)

Osiossa perehdytään sosiaalisen median kanaviin ja niiden yritykselle tarjoamiin mahdollisuuksiin tämän päivän digimaailmassa.

(Aino Pokela, Näkemystehdas MBE)

Kohderyhmälähtöinen sisällöntuotanto (22.3.2019)

Osiossa perehdytään digitaalisen markkinointiviestinnän kanaviin sekä kohderyhmälähtöisen viestinnän suunnitteluun.

(Aino Pokela, Näkemystehdas MBE)

Googlen markkinointityökalut (5.4.2019)

Osiossa perehdytään erilaisiin Googlen työkaluihin, joiden avulla yritys voi helpottaa sekä tehostaa markkinointiaan netissä. Työkaluina mm. Google Analytics ja Google Adwords.

(Ulla Ristkari-Ryynänen, Kuuki Marketing Lab)

Asiakassuhteiden ylläpito (12.4.2019)

Osiossa perehdytään digitaalisten työkalujen hyödyntämiseen pitkäaikaisten, kannattavien asiakassuhteiden ylläpitämiseksi.

(Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy)

Markkinoinnin automaatio (26.4.2019)

Osiossa perehdytään markkinoinnin automaation yritykselle tarjoamiin mahdollisuuksiin toiminnan tehostamiseksi ja automatisoimiseksi.

(Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy)

Vastuullisuus verkossa (10.5.2019)

Osiossa perehdytään vastuullisen yritystoiminnan edellytyksiin ja toimintatapoihin netissä. Aiheena mm. EU:n tietosuoja-asetus GDPR.

(Mari Kempas, LAMK)

Ota yhteyttä tai kysy lisää

 

Peruskartoitus valmennusohjelmaan osallistuville yrityksille

Haluatko osallistua #digitie-valmennukseen? Kerro yrityksestäsi ja sen tavoitteista digitaalisen markkinoinnin suhteen.

Linkki peruskartoituskyselyyn