Valmennus Lahti keväällä 2019
#digitie valmennusohjelma käynnistyy tammikuussa 2019
Kokonaisvaltainen valmennusohjelma sisältää kaiken mitä digitaalista polkuaan aloitteleva yritys tarvitsee
#digitie valmennus tarjoaa maaseudun yrityksille kokonaisvaltaisen osaamisen tärkeimpiin digitaalisiin työkaluihin liiketoiminnan kasvattamiseksi. Valmennusohjelma räätälöidään yrityksen omien tarpeiden ja kiinnostusten mukaan ja se koostuu noin 6-9 valmennuskerrasta helmi- toukokuun (2019) aikana. Käytännönläheisessä valmennuksessa opitaan toteuttamalla käytännön toimenpiteitä asiantuntijoiden johdolla. Digimarkkinointiin perehtynyt opiskelijatiimi avustaa valmennusten teemoihin liittyvissä toimenpiteissä.
Kevään 2019 valmennus järjestetään Lahdessa perjantaiaamupäivisin.
Perjantaisin
Tietoisku klo 9.00-9.45
Valmennus klo 10.00-12.00
Koulutusten valmentajat löytyvät teemojen alta alapuolella
Osiossa perehdytään digimarkkinointisuunnitelman laatimiseen ja hyötyihin yritystoiminnassa. Osallistuva yritys saa osiossa valmiudet laatia toteuttamiskelpoisen digimarkkinointisuunnitelman. Osiossa perehdytään erilaisiin mahdollisuuksiin perustaa ja ylläpitää kotisivua ja verkkokauppaa. (Jani Kiviranta, Mainostoimisto Hoop) Osiossa perehdytään Web-analytiikkaan eli verkkosivuston kävijäseurannan ja analysoinnin avulla saatavaan tarkkaan tietoon markkinoinnin kannattavuudesta ja yrityksen asiakkaiden käyttäytymisestä netissä. (Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab) Osiossa perehdytään sosiaalisen median kanaviin ja niiden yritykselle tarjoamiin mahdollisuuksiin tämän päivän digimaailmassa. (Aino Pokela, Näkemystehdas MBE) Osiossa perehdytään digitaalisen markkinointiviestinnän kanaviin sekä kohderyhmälähtöisen viestinnän suunnitteluun. (Aino Pokela, Näkemystehdas MBE) Osiossa perehdytään erilaisiin Googlen työkaluihin, joiden avulla yritys voi helpottaa sekä tehostaa markkinointiaan netissä. Työkaluina mm. Google Analytics ja Google Adwords. (Ulla Ristkari-Ryynänen, Kuuki Marketing Lab) Osiossa perehdytään digitaalisten työkalujen hyödyntämiseen pitkäaikaisten, kannattavien asiakassuhteiden ylläpitämiseksi. (Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy) Osiossa perehdytään markkinoinnin automaation yritykselle tarjoamiin mahdollisuuksiin toiminnan tehostamiseksi ja automatisoimiseksi. (Kirsi Mikkola, Sähköinen Liiketoiminta Suomi Oy) Osiossa perehdytään vastuullisen yritystoiminnan edellytyksiin ja toimintatapoihin netissä. Aiheena mm. EU:n tietosuoja-asetus GDPR. (Mari Kempas, LAMK)Valmennusohjelman teemat
Peruskartoitus valmennusohjelmaan osallistuville yrityksille
Haluatko osallistua #digitie-valmennukseen? Kerro yrityksestäsi ja sen tavoitteista digitaalisen markkinoinnin suhteen.